8 nov 2010

Verkenning

Vandaag ben ik begonnen met het verkennen van het boek. Het boek heb ik aangekocht in de Standaard Boekhandel. Dit heeft als voordeel dat het boek in zeer goede staat is: nog geen ezelsoren, geen vlekken,...  Het is zelf zo dat ik een beetje tegenspartel om het boek te lezen omdat ik het niet wilt beschadigen.
Het is geen groot boek. In totaal telt het boek 236 pagina's. Wat ook opvalt is dat het boek niet bestaat uit hoofdstukken maar uit kleine deeltjes van 5-10 pagina's.


Kort samengevat gaat het over een moeder die gescheiden is, een elfjarige zoon heeft en een nieuw leven wil beginnen met haar nieuwe partner. Het verhaal speelt zich af op reis waar de nodige conflicten ontstaan. Ik vermoed dat de familie eerder van een lagere klasse is. Of dit waar is, zal ik zien bij het lezen van het boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten